Club Nieuws

EINDEJAARSTOCHT

Voor het organiseren van de Eindejaarstocht, hebben we heel wat medewerkers nodig. Hiervoor zal tijdens het ledenfeest een bevraging gedaan worden. Leden die niet deelnemen aan het ledenfeest en toch willen helpen, melden dit zo snel mogelijk aan onze secretaris. Deze wandeltocht komt in aanmerking voor de medewerkerspunten van 2024, dus deze worden meegeteld en zitten mee in het waardebon pakket dat ge krijgt tijdens de algemene vergadering op 18 januari 2025. Voor gratis deelname aan het ledenfeest , echter tellen de punten mee voor het ledenfeest van 2025.

CLUBKAMPIOENSCHAP

Op donderdag 26 december is het de laatste wandeldag die in aanmerking komt voor het clubkampioenschap 2024. Onze Eindejaarstocht is traditioneel de afsluiting van het clubkampioenschap. Die dag worden de wandelboekjes nagekeken en de punten geteld.

Leden die niet aanwezig kunnen zijn, mogen hun boekjes binnenbrengen op het secretariaat tot 31 december, daarna wordt er onherroepelijk afgesloten en kan niet meer worden deelgenomen aan het clubkampioenschap 2024. Neem contact op met onze secretaris voor een afspraak als je wil zeker zijn of er iemand thuis is of steek je boekje (s) in de brievenbus, deze worden dan na telling van de wandelingen terugbezorgd.

Tijdens de algemene vergadering op zaterdag 18 januari 2025 worden de winnaars bekend gemaakt en de prijzen uitgedeeld.

LIDGELD 2025

De hernieuwingsbrieven en de mutualiteitsattesten zijn vanaf 25 oktober beschikbaar.

Zodra je lidgeld betaald is worden deze aan U bezorgd. Het mutualiteitsattest kan je maar vanaf 1 januari 2025 inleveren bij uw mutualiteit.

De bijdrage die wij betalen aan de federatie is aanzienlijk verhoogd, daardoor zijn we verplicht het lidgeld te verhogen naar 20 euro voor volwassenen.

Het lidgeld voor jongeren - 18 jaar blijft 12 euro. Je kan dit betalen via overschrijving op de clubrekening : BE80 0682 0340 4377. Je kan ook betalen tijdens het ledenfeest op zaterdag 30 november of tijdens de Eindejaarstocht op tweede Kerstdag. Voor aanvang van de algemene vergadering die doorgaat op zaterdag 18 januari 2025 kan je ook nog betalen, denk er dan wel aan dat ge geen korting krijgt op de wandelingen vanaf 1 januari want vanaf dan wordt je lidkaart op non-actief geplaatst bij de federatie tot je betaald hebt.

De pvc lidkaart in uw bezit, blijft ook dit jaar behouden, dus werp die niet weg !!!

BELANGRIJK

Wandelclub Kwik bijkomende bestuursleden . Contact

- Gebruik steeds de E-mail adressen en telefoonnummers die op pagina 3 vermeld staan om onze bestuursleden te contacteren.

Contacteer ook de juiste persoon om misverstanden te vermijden. Financieel : Raphaƫl - Secretariaat : Marie - Christine - Kleding : Lieve